Daune
Este foarte important de retinut faptul ca daunele trebuie anuntate la asigurator intr-un termen de 1 pana la maxim 4 zile. De aceea va recomandam sa contactati un reprezentant Agroprotector in cel mai scurt timp de la producerea daunei, evitand astfel situatiile de refuz al platii despagubirii din partea asiguratorului.
In cazul in care evenimentul s-a produs in afara teritoriului Romaniei asiguratul trebuie sa contacteze telefonic sau prin e-mail Agroprotector pentru a primi toate informatiile cu privire la modul de rezolvare a cazului.
Din momentul constatarii producerii unei daune, toate operatiunile specifice de la deschiderea pana la finalizarea dosarului de dauna se fac sub indrumarea si monitorizarea unui inspector de daune Agroprotector, pana in momentul obtinerii indemnizatiei de despagubire cuvenite conform contractului.
In cazul in care apar neintelegeri in instrumentare, veti beneficia de intregul nostru suport pentru solutionarea amiabila.
Un reprezentant Agroprotector va sta la dispozitia dumneavoastra pentru:
- consiliere in cazul in care are loc un eveniment cu risc asigurat pe o polita de asigurare referitor la masurile care trebuiesc luate imediat;
- informatii legate de centrele de dauna ale asiguratorului (pentru asigurarile CASCO si RCA);
- toate informatiile necesare in ceea ce priveste procedura si documentele necesare deschiderii dosarului de dauna;
- informatii complete legate de service-urile agreate de asigurator cat si modalitatile despagubirii;
- toate informatiile si suportul necesar pana la finalizarea dosarului de dauna.
Pentru a sesiza o dauna sau pentru orice alte informatii legate de daune ne puteti contacta telefonic sau pe adresa de e-mail office@agroprotector.ro.
In cazul in care evenimentul s-a produs in afara teritoriului Romaniei asiguratul trebuie sa contacteze telefonic sau prin e-mail Agroprotector pentru a primi toate informatiile cu privire la modul de rezolvare a cazului.